New Sponsor And Upcoming Events

SOORUZ_BLACKYELLOW&

English: I would like to thank NPX for all the great support. After a long cooperation it was time for me to go on. Maybe you’ve seen me wearing some clothes by Soöruz in the past year. Now I’m happy to promote the brand while I’m on the water too. With my riding style I can identify myself with Soöruz very good.

The past weeks I’ve been training a lot strapless in the waves. Next weekend there is the nordic wave 2012 announced. A competition at cold hawaii in denmark. Hopefully the forecast will change completely. Right now it looks like less wind from south east. North west and mid to high winds would be the conditions to go.

At the end of the month there is a trip on the schedule. The plan is to go to Brittany. If the forecast is too bad, England or the south coast of france would be an option for sure. That’s what I love the most on road trips, you can go where ever you want. So stay tuned for the greatest action.

Deutsch: Erst einmal möchte ich NPX für die Unterstützung in den letzen Jahren danken. Nach der langen Zusammenarbeit schlage ich nun neue Wege ein. Vielleicht hast du im letzten Jahr schon gesehen, dass ich mit Klamotten von Soöruz rumlaufe. Nun freue ich mich, auch auf dem Wasser die Marke zu pushen. Ich denke mein Style passt gut zu Soöruz.

In den letzten Wochen habe ich fast nur mit dem Waveboard trainiert. Am kommenden Wochenende ist der Nordic Wave 2012 angekündigt. Ein Wettkampf im Norden Dänemarks. Hoffentlich dreht die Vorhersage noch um 180°. Im Moment sieht es nach wenig Südostwind aus. Nordwest und mittlerer bis starker Wind wäre von Vorteil.

Danach steht gleich ein Trip in die Bretagne an. Sollte die Vorhersage allerdings zu schlecht sein, wäre auch England oder die Südküste Frankreichs eine Option. Das mag ich an Roadtrips, man kann hin, wo immer man möchte.

Leave a Reply

*